Måndagen avklarad!

Är det fjärde gången jag skriver idag ? :P Tyder på att ja har haft de jävligt tråkit!
Men vill inte gå o lägga mej :( Konstigt nog så vill ja inte !  Sitter här och lyssnar på Tomas Ledin och tänker på sommaren <3 Alla där ute vill väl att den här jävla kylan och snön ska försvinna !!! Nu har de varit vinter, tack men vi nöjer oss nu! 

Jag och Nina blev så less på att sitta hemma så vi tog bilen och köpte mat till Nina sen åkte vi till Hedesunda! Där vi åkte till Niclas men jag vågade inte gååå in :P Fast ja va bra sugen! Men Nina vågade inte heller ;) haha! Sen åkte vi till valbo och sen skjusa ja hem henne . Då åkte ja till Jaanis och Klääs. Jag färgde håret på henne och när det va klar såg ja hårförpackning och såg att hon hade tat fel ! Vi ska ha EXTREM blondering och hon hade tagit INTENSIV , de e inte lika stark så hon blev organge . Men ska färga om imorron så inge panik :) Hon slutar 5 den jävlen :( Det är JÄTTELÄNGE ja får vänta då ju :( Då ska vi till köpis då ja ska köpa min älskade keps som ja längtat efter att köpa!
 Sen ska jag nog till Therese och träna på Fitit. Hon har ju äntligen köpt de nuu :D Ja testa de igår , FYFAN va ont ja har idag. inte tror man att de ska ta så mkt men jooho du! Samtidigt som de e skitroligt :D
Sen ska jag o jaana vara uppe jättelänge :P de kanske vi tkr e mysigt! ;P
få se va som händer mer imorron då för när det är jag o jaana i farten då vet man aldrig!
Vi vela gå på Bioo , men får se!

Nee nu tänkte ja gå o ta ett stort glas OBOY :) Kanske en macka med ost på , va gott!

I sommar kmr de hända mkt kan ja lova och jag längtar redan!!!!!!
Vi ska nämlingen till Thailand , jag & Jaaaniiiiiis!! :D:D:D:D:D:D

nee tv'n kallar !
bjuder på en bild på mej & Hanna :D


Kommentarer
Postat av: nina

haha vadå vågade inte? :P de va ju du som inte vågade :P

2009-03-20 @ 01:07:01
URL: http://punchrulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0