love

Natten gick jättefort , så jävla skönt! Speciellt eftersom ja satt inlåst på BD, en demens avdelning!
I natt ska ja vara i huset, de e mkt roligare :D Och hoppas hoppas Parvin ska jobba med mej! För Azzis som ja skulle jobba med är sjuk så igår ringde jag Parvin o fråga om inte hon kunde jobba :D Men hon börja 13.00 på söndan fast hon skulle ringa och kolla om hon kunde börja senare , så håller tummarna! snälla PFV :D

nått jag kan sitta o kolla om och om på , på YouTube är den här " videon " !
UNDERBAR LÅT pga av sångerskan ! Vilken jävla röst, FANTASTISKT! :D jag ÄLSKAR
verkligen den här <3 man tröttnar verkligen aldrig :)




nee godnatt med er allesammans!
Föresten så har ja varit vaken i 21 timmar nu o ja är SKIT pigg :S
Hanna ringde och väckte mej 10 igår morse och då kunde ja inte somna om sen tänkte ja att ja skulle vila en stund efter uppsala med då kom min myrslok hit så de gick ju inte :D

ajja onödig information :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0