jag är glad idag!

Jätteglad! Jag vet inte vrf  :P Kanske för att jag är ledig en dag ?
Wiiie! Vet inte vad jag ska göra idag ! Sitter och snakkar lite med Hanna nu iaf får se va hon ska göra!
Sen imorron blir det jobb och samma lördag sen är jag ledig söndag sen jobbar jag måndag - onsdag!
Måste jobba hela tiden nu för inatt så hade Monica med sej 4 olika klädtidningar, o ja då som självklart hittade 17 st plagg i halens :D som jag bara MÅSTE ha! Sen har ja beställt hem 12 från HM :D Fast det är redan betalt :D !!
Sen ska man ju på kryssning och betala Tomas Ledin biljetten, bjuda mamma på ett antal max som hon tjatar om ;) haha! Sen ska ja lägga undan mer än hälften ;) till utomlandsresa!!

Ne nu ska jag sminka mej hejsveeejs!

nån som vill ut o åka lite bil ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0