i väntan på Jaana <3

Jaana va duktig som gick till jobbet idag kl 8 :) Hon kmr hem om 1 timme!! Saknat henne här ju :(
Jag har bäddat sängen hihi. Ska försöka fixa DVD tills min Karl kmr hem! men kmr nog inte gå :(
När hon kmr hem vet ja inte va som händer iaf! Vi hitta väl på nå tok som alltid!!  :D
Sitter här och taggar för mej själv tills på Lördag då det blir fest hos Sofie! Dom är ALLTID lika lyckade dom festerna! Kanske för att det är med världens underbaraste tjejer, ja vet inte ja ;) ? :P
Kmr bli så jävla roligt!! Jag & Jaana tar första ölen kl 13.00 ;P

åh ja vill att det blir SOMMAR NU!!!!!!!!!
Fast först Maj så ja får mina kläder/skor/solglasögon ja beställt :)
asså ni måste hålla med om att tiden går grymt fort!!! hinner inte ens med själv..

föresten så har ja bytt nr nu :)
Fast ja har kvar mitt gamla nr tills alla fått de nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0