hockey och skit

Idag har de inte hänt mkt. Blev iaf hockey med Gabbi! De va riktigt roligt fast dom losa iallafall men de va jag beredd på,  JÄVLA SOPLAG! ajja, dom har ju sett in nå hockey snack på den där stor " tv " uppe i taket där man kan skriva va man tkr till matchen typ. Joo ja skrev ju, kom det upp ?!?! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ . va fan ska dom ha sånt där skit för om man endå inte får skriva va man tycker!?  Annat jävla skit kom upp som andra skrev men inte mitt, va de för att ja skrev att Brynäs borde åka ut elitserien eller hade ja bara otur som vanligt? :S jadu , helt sjukt iaf... skit dåligt! plus att de kosta väl hundratals kr för nå sånt skit! ja skicka 3 GGR , men inte ett enda fick vi se. sug... jaja nog om de. har redan skrikit som en galning på den där jävla fitt matchen! Kunde ju slagit huve av domaren iaf. jävla piss skit! Som Jaana säjer, brynäs måste ha hjälp av domarna för att vinna annars e de kört o ja de e väldigt sant!

imorgon vet ja inte va som händer ? 

Jag vill oxå åka härifrån nu Jaanis :)


jag är här & du är där, det betyder att en av oss är på fel ställe - U.W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0