Helgen som varit :)

Fredagen blev de bara jobb, inge mer med de ;P
Sen lördagen blev en spontan resa till Uppsala med min Annica :D <3 Resan gick ju kanon med myckte skratt och ett raggnings försök på 2 killar i en annan bil :P Sen skulle vi försöka hitta till fyrishov , de va ju inte de enklaste -.- men tillslut :D wiiie!

Vi saknar Cheerleadingen så mkt när vi va där så vi funderar på att starta ett nytt lag :D Ni som vill va med , säg till :D kmr bli SKIT roligt!
     
bilen vi åkte :D

Katta håller då inte på med cheerleading utan cheerdance och hennes lag va helt klart bäst :D Dom tog DM silver och ska nu på SM :D Jag va så himla nervös när dom skulle ut på golvet men dom ägde ju hela skiten! Jätteduktiga tjejer!

Sen åkte vi hem! Eftersom jag hade jobbat natt och fick bara sova 4  timmar tills vi rog till Uppsala så la jag mej i sängen oh sov, efter ett tag ringer Jaana o säjer att de blir " fest " hos henne o ja ska komma dit, va inte direkt sugen alls men hon tjata så jävligt :P När jag väl kom dit så var Klas & Niclas där :D de e miina nya favorit killar de ;) Så då blev det cider och öl mums! :D Sen kom Krille & Simon oxå... De va JÄVLIGT rolig kan ja ju säja, måste du göra om Jaana!!  :D
Vill dock inte se bilderna :P haha.. Sen kom Hedda och 3 st till :S ingen aning vilka de va sen somna jag nog! Jag mådde ju iaf PISS imorse när ja vakna fyfan! men jag åkte hem och jag och mamma åkte till Travet och hälsade på hästarna :D Den nya och Edge Trick som då VANN i torsdaaaaags :D Bild i tidningen o allt ;) Hjälpte pappa lite grann sen fick jag lite information om Steven ;) en kille som jobbar där med hästarna , är tydligen jätte dukti och rik. . En alldeles ny AUDI har han oxå ( jag som ÄLSKAR audisar ) , ett riktigt kap lär ja ju säja ;) Pappa tyckte ja skulle satsa på honom så ja lär ju göra ett försök ;) sen blev ja så så jävla hungrig så det blev maxbox på max :D Jag o mamma toka oss o höll på :P <3 Skrattar så otroligt mkt när vi e tsm!

Sen åkte vi till Syster men de va så extremt högljut för mej o mamma så vi åkte hem och sov iställlet :D Nu kmr syster , Teo & Wille hit och ska äta mat! jag har beställt chili con carne ! guuuuudva gott!!

Jag vill mysa med dej :(

Kommentarer
Postat av: T

Du, du va inte helt ärlig när du berättade om ERT högljuda besök hos oss. Ringklockan, isen mm. Och du, du fick ju mysa med mig ;)

2009-03-23 @ 00:11:13
Postat av: Anonym

men isen under min tröja va ju inte mitt fel :O :P jo sant sant ;)

2009-03-23 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0