Godnatt :)

Jag låg i soffan och försökte kolla på Beck , men ja bestämde mej för att sova istället och då ringer telefonen.. Det är min syster Therese som undrar om inte jag kan komma och jobba på hennes jobb pga magsjuk på en avdelning så vik behövdes! Jovisst, har alltid velat jobbat med syster även fast vi inte jobbar tsm under natten. Plus att ja inte jobbat nå i mars. :) Så ja tog bilen dit! Magsjukeavdelningen som ja fick va på va endast 5 pers så de va jävligt skönt :O Dom sov hela natten doom små liven så ja kollade enbart på tv och en film dom hade där sen städade ja lite för att få nattten att gå fortare och de gick den oxå konstigt nog :) Så nu kom ja hem och ska lägga mej i min säng som ja tääänk på o längtat efter inatt ! Fast först MAT, e fruktansvärt hungrig!
Sen ikväll blir det leka med Jaanis <3333333

gonatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0