Godmorgon!

Jag har ALLTID undrat hur fan Sofie ;) kan gå upp så jävla tidigt varje morgon?
Tittar man på tiden hon skriver blogginläggen så e de alltid 08. ?? ... vrf ? :P Vaknar du då eller? :O
Jag blir impad iaf ;) Själv vaknaa man för 10 min sen :P haha

Nu tänkte ja hoppa in i duschen iaf! SKÖÖÖNT!
Sen ska ja FIXA HÅRET redan nu , och de SKA ja verkligen!
Har alltid sagt så annars så kmr nått emellan eller ja låter de komma nått emellan för ja tkr det e så jävla tråkit o sen vid 5-6 kmr man igång och får världens panik och ja blir skit sur när ja stressar! plus att allt blir så fult! skärpning!

ikväll blir det iaf 20 års fest för min underbara bästa kompis :D KATRIN ÖSTLUND <3

Ska bli skit roligt verkligen :D som ja längtat!! Det blir ju i hennes föräldras TAKVÅNING , ser ut över hela jävla gävle!!! Skit fint!!!!! så avis :( hihi!  Kmr brudar från Uppsala oxå, piffar ju upp det hela ännu mera :) så roligt med nytt folk!
Så det blir tre rättersmiddag , hoppas Janet lagat de för hon  e KUNG på matlagning! hiihi.. Sen blir det skumpa!
Krogen givetvis! :D va årsen ja va på krogen... tkr de inte är allt för roligt! Men va gör man inte för Katta på hennes 20 års dag :) Plus att om Katta går på krogen här så e det ett måste att följa med för de är SÄLLAN hon går ut här.. en gång per halvår typ :)  Älskar dig stumpan min ! <3 Vi föralltid !!! kmr ha så jääävla roligt ikväll!! iihh längtaaaaaaaar!! och det som är ännu lite bättre är ju att Annica kmr,, ohh <3<3<3<3<3<3 henne är det inte allt för ofta man får festa med :( Men när vi väl gör det blir det verkligen fest oxå, det är liksom hon och jag, bill&bull som gör festen eller som ÄR festen! Sen kmr alltid det upp ämnen som förr i tiden då hon och ja satt ihop och stunder vi va elaka mot varandra, el ja va de mot henne så kmr grinattackerna i soffan/sängen och vi håller om varandra och bara grinar o säjer förlåt och berättar hur mkt vi betyder för varandra och sen blir allt bra o vi börjar om på nytt och festar vidare :D klockren ;) Kan ju säja att det hänt väldigt mkt på 13-14 år :D som vi känt varandra! praktisk taget hela vårat liv! tack för det Annica:D du är ljuset i mitt liv!
Du & Jag ikväll!!! <3 ÄLSKAR DIG,
 the blondinerna ;) Blondiner har roligare som vi alltid sagt :P haha
Kortet är knäppt i den berömda Solängstoaletten där vi spendera hälften av skoltiden. Då vi va tvungen att alltid mkupa oss för att se upp till alla dom rykten vi hade på Solängen ;) Vilket vi gjorde! Fick ju 30 kr varje dag av folk för vi vela ha festis o macka :P hahahaha   herregud         :P  Vi va dom som " regerade " Solängsskolan under årskurs 7 - 9  ;) Brudarna i C helt enkelt! Eller hur Baby !? Under åren man gick på Solängen va definitivt den BÄSTA tiden i mitt liv! Då allt va perfekt, hade JÄMT roligt och inga problem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA fyfan va klockrent! hahaha skrattar ihjäl mig, vi är sjuka inget tal om saken! Längtar väldigt mycket tills ikväll kommer bli helt underbart ;D Saknar dig bullen <3 När ska jag komma till dig? smsa mig har inga pengar på mobilen.



NEj nu trycker jag på PENIS hejppa!

2009-03-14 @ 13:56:30
Postat av: Sofie

Haha ja de är jävligt irriterande men jag vaknar då, och kan INTE somna om ! kliver ju upp 6 typ varje dag när jag ska till jobbet så de sitter väl i kroppen.. puss på dig hoppas du får en rolig kväll :)

2009-03-14 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0