Godmorgon!

Vaknade alldeles nyss, FYFAN va trött jag här fortfarande!
Idag blir det inge leka med min älskling ( Jaana ) , ja är väldigt lessen för det ska ni veta! Hon är ju min ängel <3
Har inge roligt om ja inte är med henne, inga lycklig om ja inte får vara me henne!
Men imorgon ska vi iaf leka så de så! :D jag ska sooooova där :D BLÄÄÄÄÄÄ till Klas :P
Jag ska även bjuda på godis haha ska köpa godis på Time, dom hade bara gott godis däär :D

mamma ska laga världens godaste mat idag! Tikka Masala <333333 Finns inge godare! muma!

Har saknat dig så otroligt mkt :( Tänker på dej dagligen, på allt vi gjort och allt vi ska göra, hoppas jaag!! :(
Har inte träffat dej på år och dar känns det  som och de känns piss! Jag gör allt för dej det hoppas ja att du vet!
Tkr om dej sååå fruktansvärt mkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du  betyder så otroligt mkt för mig....
Lämna mej inte,  
Jaana Liedes <3

måste bara säja att jag ÄLSKAR låten, You're my world med Emilia från melodifestivalen. den är så härlig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer aldrig lämna dig gumman ! du är så jävla goo , ska äta upp dig imorgon :P tack du värmer mitt hjärta ! du är en ängel utan vingar ! du är en underbar människa och min bästa vän !!!

2009-03-16 @ 18:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0