fyfan va jag gjort bor mig!

fan va jag är kass! tyckte ja va så himla duktig som tog åt mig jobb men ja märkte nu att precis ALLA ska festa idag! och då menar jag ALLA :( nu vill ju jag med!! vill inte ha dom där jävla pengarna nu känner ja :P
Jag som skulle till Denises 20 års fest men NEEE och så träffade ja henne igår o de kmr liksom mellan 85-90 PERS! plus att hon ska ha festen på Blue Moon Bar , de tkr ju jag & Emelie om ;)

och inte nog med det så har min mamma o pappa dragit till STOCKHOLM och kmr hem imorron så nu sitter jag är helt själv :( FYFAN va ja är mobbad!


nu är jag jävligt less!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha aa eller hur ;P

2009-03-29 @ 21:00:50
URL: http://emeeliieb.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0