Friends Forever





Det som betyder A-B-S-O-fucking-L-U-T-L-Y mest för mig i hela världen är mina vänner !
Vissa är så jävla nära att jag skulle göra ALLT för dem. Jag har haft enorm tur som har träffat
dessa UNDERBARA människor ! Det är så jävla värdefullt att alltid ha någon att ringa om
man
mår dåligt eller är tokglad och bara vill skratta ! Någon att DELA galna/roliga/tråkiga/
hemska
minnen med, någon att dela hela sitt liv med. Därför ska jag skriva om de som
betyder
mest för mig i HELA världen. Skriver bara några, men det betyder inte att
jag inte älskar er andra .

Annica Frantzén - Vi fick en dålig start i 6-års men lyckades hitta till varandra tillslut och vi slutade som bästa vänner, vi kunde inte vara en dag utan varandra. Vi satt verkligen ihop! Och nu har vi känt varandra i 14 år. Du är den enda som känner mej utan och innan! Som vet precis ALLT. Det är alltid du & jag i slutändan som alltid ställer upp för varandra fast vi inte träffats eller pratat me varandra på ett tag för vi vet våran kärlek till varandra. Kan garantera att vi kmr känna varandra tills döden skiljer oss åt..

Katrin Östlund - En barndomsvän som gått i samma klass sen 6-års men vi la inte märke till varandra förns på mellanstadiet då vi blev fast i varandra. Vet inte riktigt vad som förde oss samman men efter det så har vi suttit ihop! Du är en underbar tjej som jag ALLTID har roligt med! Mina värsta galna och roliga minnen har jag med dig - HELT KLART!

Gabriella Larsson - Kan ju inte dirket säja att vi fick till det i början, vi hotade varandra med att slå ihjäl varandra. Men när det väl skulle ske så insåg vi att vi va som systrar. Du är nog den person som är mest lik Mig på alla sätt. Drf jag bara älskar att vara nära dig. Vi har våra stunder men hittar ALLTID tillbaka till varandra. Vi är precis som ett par. Och jag älskar det!

Jaana Liedes - Har känt dig i 4 år , eller känt. Nee har vetat vem du är i 2 år, sen har ja väl lärt känna dej för två år sen ungefär. Men det är för 6 månader sen vi började " träffas " , bara du & jag. Det var som att vi känt varandra hela våra liv, som att vi kunde allt om varandra och vi kunde prata om precis ALLT utan att de blev pinsamt. Det har varit menat att vi ska träffats och bli bästa vänner. Dom 6 månaderna med dig känns som 10 år, de e sjukt ! Men så jävla underbart. Du är min själsfrände.


Men underbarast av dom alla är mina storesystrar        
Therese & Nina Lindberg  <3
Älskar er !
ps. Dom skulle på party med 80tals tems ;)


Kommentarer
Postat av: T

MEN... TA BORT BILDEN... Annars kan ja INTE säga samma sak till DIG ;) vill tillägga att vi skulle på party med 80 tals tema

2009-03-21 @ 08:20:33
Postat av: Anonym

hahaha den e söööööt :D

2009-03-21 @ 11:33:22
Postat av: Katta

Kuuul att ni kom idag då:D:D hur länge va ni kvar?? försökte ringa dig:P älskar dig gumman!!!<3hörs imrgon!!

2009-03-21 @ 20:33:13
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vad söt du är gumman <3

2009-03-22 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0