FLYTTA!

jag vill så jävla gärna flytta härifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man blir ständigt kollad vad man än gör, blir ifrågasatt om allt och dom lägger sej i allt!
Jag orkar inte höra deras kommentarer, bråk eller dom tusen frågor dom ställer jämt!!!
Jag har bott här i 19 år och nu räcker de, ja orkar verkligen inte... ja vill verkligen inte nå mer!
Jag vill ha nått eget där ja kan göra va fan ja vill utan att bli kollad och utfrågad och slippa höra deras töntiga bråk om ingenting! Blir irriterad hela tiden.. ja trivs verkligen inte att bo här. Jo i mitt rum där ja oftast får vara ifred!
Visst ja får göra va ja vill och komma o gå som ja vill men de känns endå fel o vara här. Skulle vara så skönt o bo eget o komma hit när JAG känner för det..... så slipper man ha den här vardagen 24/7 o komma hit en gång i månaden typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0