ett bättre liv

JAG ÄR JÄVLIGT DEPPIG NU !
HATAR VERKLIGEN DE HÄR! ALDRIG MER ...

JA JAG SKA SKAFFA MIG ETT LIV , UTAN DIG :'(
TYCKER INTE OM DET MEN JAG MÅSTE ...

JAJA , SKA ÅKA TILL MAXI NU OCH KÖPA HÅRFÄRG , ÄNTLIGEN .
HATAR DEN HÄR JÄVLA UTVÄXTEN MAN FÅR !

IMORGON KANSKE DET BLIR UPPSALA MED HANNA & SÖDERBERG :)
KULKUL !

NE HEJDÅ NU SKA JAG ÅKA :@


-


är det bara jag & Annica som sörjer våra x  ?
Vi kan bara inte glömma dom :'( Det är hemskt !
Va fan ska man göra då , vi har prövat allt ?!

jag ska då ALDRIG mer blir kär . Kärlek är SKIT - men blir bara sårad i slutändan ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä de är inte bara du o annika som sörjer eller sörjt era x. Alla har o kommer att bli sårade någon gång. Försök gå vidare, ja vet att de är så svårt o de tar på för krafter men ingen av era x förtjänar er kärlek. En gjorde slut genom telefon efter en lång tid. Vågade inte ens berätta mellan 4 ögon. Den andra sårade en annan djupt. Dom e inte värt de.... Tro mig. Vet att de alltid är 2 sidor o 2 olika uppfattningar i ett förhållande o de gäller att prata prata o berätta vart du står tycker inte h*n om de så hej då... Tyvärr så kommer ni troligtvis bli sårade flera gånger. Men ni kommer att överleva. Men ja lovar att ni kommer att hitta era "dröm prinsar" som kommer att behandla era som sessor, som ni förtjänar. Älskar er båda 2

2009-03-26 @ 23:20:45
Postat av: Anonym

vem är du ?

2009-03-26 @ 23:52:48
Postat av: Anonym

de vet du... om du bara tänker efter... love

2009-03-27 @ 00:49:36
Postat av: Anonym

I seee ! :D

2009-03-27 @ 01:35:27
Postat av: Olivia

Okejokej! Håller föresten med om att kärlek är skit !

2009-03-27 @ 22:13:14
URL: http://oliviaahlandersandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0