090331

Natten gick verkligen SKIT fort! Jobbade med Monica & Ann :D dom goaste man kan jobba med! Ska jobba med Ann inatt med :D wiiiie ! fast hon ska gå i pension nästa år :( vill inte!
Hanna kom försent också imorse när vi skulle ha en pratstund :( får bli imorgon istället ! Tror jag ska jobba med Jonna inatt :O en klasskompis från min OP klass ! för det står Jonna Ö på schemat o när jag & Ann kollade vilka vi skulle jobba med på  Medvind  stog det Jonna Östlund o hur många kan heta så egenlitgen!? får inte tag på henne heller har försökt ringt! Hoppas det är hon:D ska bli riktigt roligt isf!

Vill gå upp tidigt idag så ring o väck mej nån som kanske vill hitta på nått med mig (A) :D
Föresten så har ja varit vaken EXAKT 23 timmar nu :| inte trött är jaheller men när ja lägger mig i sängen kmr ja somna på engång kan ja lova :P och så ska ja hämta ett glas påskmust <3

Nee tänkte ringa Carina nu på PFV o fråga lite om mera jobb & om sommaren hur ja ska göra! :)
Hoppas de löööser sig! Håll tummarna! 

Godnatt :) Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tack ida

2009-03-31 @ 11:09:27
URL: http://emmasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0