yess

dagen igår spenderades ju som sagt med Malin & Syster ! Gjorde en ny skiva till bilen, Malin tyckte den va skit bra :D Wiiie ! eller vi satt mest och lyssnade på våran låt , Zombie ! och sjöng till ;)
Älsklingen & Klas kom senare <3 nu är det iaf bestämt att Klas ska med på freda ! Kmr bli grymt !  :D värsta parmiddagen hemma hos malins & niclas mamma ! :D katta ska ju också vara i hedesunda så vi ska träffa henne sen , !! wiiie !! kmr bli riktigt roligt ! får ju bara vara med dom jag ÄLSKAR  :D

har gått och blivit SJUK nu ! typiskt.... täppt i näsan, hängig, ont i halsen & hela kroppen, huvudvärk & nyser ! så jävla drygt ! har råkat smitta älsklingen med halsont........... men vi ska knapra alvedon hela dagarna nu fram tills freda ! här bangar man inte för fest oavsett om man är sjuk ;) ! hihi lääääääääängtar ju nå grymt !


fick knappt sova nått inatt igen , ovanligt eller hur ? men de går ju fan inte att sova med täppt näsa !

vill åka till köpis och köpa en ny tröja / tshirt till älsklingen ! Han blir är ju så himla snygg med mina färgglada kläder jag köper till honom :) hihi !


SAKNAR MITT LILLA GÄNG :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0