livet leker !

I lördags blev de party igen då ! Jag Gabbi & Malin började med att sitta hos Malin ! Vid 8 gick vi till Janne och mötte upp Emelie ! Vi 4 hade iaf skit roligt :D <3 va där nån timme sen stack vi hem till Malin igen och fortsatte festandet däär ! Älsklingen & Klaaaaaas kom förbi och vi pratade skit  ! :D sen åkte vi till Max och käka sen skjussa Klas & Malin hem mig och älsklingen till honom i Hedesunda och dom där åkte till Klas ! Vi låg i sängen och pratade i i ungefär 2 timmar ?  Mysigt :) Vårat första bråk blev de också men de löste vi snabbt eftersom ingen av oss kan vara arg på varan längre än 5 min typ ;) haha älsklingen e ju så himla söööt för innan så hade han köpte juice cola & mjölk eftersom han vet att ja vill ha nå att dricka dagen efter man feestat så han köpte de han visste ja brukar dricka, så GULLIGT ! :D men de hade räckt med en av dom sakerna ;) Klas & Malin kom sen åkte vi typ på en gång till Klas då de blev film & kycklingspett som jag & Malin ÄLSKAR ! Typ enda anledningen vrf vi åker ut till hedesunda nu ;) haha  ! Mös i soffan och kollade film , riktigt myspys <3 Grabbarna skulle åkt o träna men när dom väl skulle åka så ändra dom sig,  tror  att dom inte vela lämna mig & Malin ;) hihi ! 

På midsommar blev jag bjuden till Niclas & Malins mamma & Peo (?) på grillning ! Frida , Krille, Lisa & Fredde ska också dit , självklart Jens också ! Malin va lite osäker men nu har hon lovat att hon hänger på hon med och hon ska försöka få med sig Klaas också :D Hihi Malin mamma hade sagt till Malin att ta med sig Klas då också så de va sött tycker ja ;) !

kmr bli nog riktigt jävla roligt :D längtar ! Sen blir de antagligen sandsnäs för de brukar de bli säjer dom , ja har ingen aning för ja har aldrig tillbringat en Midsommar i Hedesunda, tro de eller ej ;) ! haha ! Men blir ganska lugnt för min del då jag börjar 07:00 på lördag ! Men sjävklart så blir de fest ! :D

oh jag & älsklingen ska kolla på The Notebook imooooon , min absoluta favorit film nånsin <3
sen har han lovat mig att han ska laga sin korvstroganoff imon ! Han gjorde de till mig förra veckan nån gång och den va SÅ JÄVLA GOD ! min mamma gör förbannat god mat men Niclas vinner med stora hästlängder med sin korvstroganoff ! mmm så mumsigt de kmr bli :) Tror familjen Hedin har en varsin liten kock i sig ! och tur jag har då som råkat hamnat i just den familjen ;) haha !


imorron vid 10 tiden ska jag & mamsis åka till syster och varan barnvakt åt TEO <3 då Tobbe & Therese ska åka och hämta hund nr 3 ;D ååh den är så jääävla söt ! vi har blivit en riktig hund familj ;) 5 st sammanlagt fast snart kmr nr 6 , min lilla Bilbo <3 :D hii wiiiie !

nee nu blir film !
tjingtjooong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0