tystnad !

sitter och dricker apelsin juice , kliar på mina miljontals myggbett jag fått och lyssnar på musik samtidigt som jag vänder mig om ibland och tittar till min Älskling som just nu ger ifrån sig roliga ljud :) ! Han är så söt när han sover :) .


Har varit hemma hos Malin idag , Amanda & Faster ;) kom förbi på kaffe och glass ! Sen när dom gick så kom beejb ! vi åkte och köpte mat sen kollade vi på tv & spelade kort, Niclas sög verkligen ! :P sötiiisen då <3
Han va uppe med mig tills klockan blev halv 2  :) jag låg och pratade och pratade om helt onödiga saker , ni vet hur jag blir när jag blir rastlös och han som försökte sova , stackarn ! Och mitt upp i allt prat så kom jag med typ tusentals pussar på honom ! Sen bestämde jag mig för att hålla käften för att han skulle få sova , ja du den tystnaden varade väl i 30 sek sen började ja prata igen :S jag är verkligen sämst på att hålla käft när jag väl kommit igång ! Mamma tycker lika, hon kan bli tokig ibland och kan skrika lite lätt : kan du vara tyst nån gång, jag orkar inte höra din röst nå mer nu . jag får ont i huve ! , min mamma de <3 :D Samma med mina systrar & deras pojkvänner , kan bli minst lika arg som mamma ;) men dom älskar mig för det :D

ne tänkte försöka sova nu ? iaf lägga mig under täcket tillsammans med min underbara pojkvän <3



These are better days baby,
Better days with a boy like you.
<3 Niclas Hedin <3       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0