teo teo teo teo !

igår åkte jag och köpte lax på maxi sen hem till syster och vi gjorde mat ! Blev så JÄVLA gott ! eller hur sis ?
Syster gjorde även en matlåda till Niclas, sött :) och han blev glad, bara han tkr om de men vi kan ju inte misslyckas jag & syster ! Åkte hem till Malin med hennes dator hon äntligen fick ;) sen satt vi bara där och kollade på tv , åkte hem på kvällen jag & bejb för att sova  !


Idag blir det en heldag med min älskling ! Han kmr om en halvtimme typ och så ska vi leka och busa hela dagen vi två ! <3 , syrran har jobbat natt så hon ska sova och tobbe jobbar dag och dagmamman är ledig så han får vara med mig istället då och jag bara njuter jag :) Fast det regnar så ska väl de där lilla ufot ut till lekparken iaf då men bara han blir glad så hänger moster på :D ! Sen blire faktiskt ner till stan för Malin ska köpa en internet sladd så då tänkte ja att vi ska följa med , blir väl en glass eller kanske nån liten dodis och en doca dola ;)


min älskling <3 han betyder så mkt för mig !!!! Han är FAN VÄRLDENS FINASTE  ! Finns faktiskt ingen som är finare,sötare & goare än Teo <3 ! ygg ( snygg ) är han också om man frågar honom ;) så jävla charmig de där lilla trollet , han får en verkligen att skratta ! Honom ska ni vara med om ni är nere och lessna för han kan trösta en så man blir glad och glömmer bort alla jävla problem ! ;) fast han är bara min
<3 har sån tur jag som har en syster som fick en sån perfekt liten grabb !



With you is where I'd rather be , I wish that you are here with me , Niclas Hedin !

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja, visst är han söt, men idag va han billig... Den andra är ännu billigare... ;)

2009-06-05 @ 02:06:02
Postat av: Anonym

han ser ut ssom du

2009-06-09 @ 12:52:42
Postat av: Anonym

japp ja vet han är lika snygg som mig !

2009-06-10 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0