sssccchhh !

kan inte berätta va jag gjort idag ! typiskt.....  de är hemligt typdligen eller " hon " får inte veta  ,, så jag får ju inte säja nått för vissa personer ! fuck :P  jag som vela berätta  , åh ! men jag glädjs iaf ! :D yääy  !

ajja förutom just de så har ja varit med Teo fram till 4  ! Nya vovven kom till familjen ! goooo ,


åh föresten , du är bara ett extremt roligt objekt just nu ! =)


imorron ska jag LEKA med maaaaaalin ! hon slutar halv 1 , ni ska få se va vi ska hitta på :D vi har planerat , så passa dig . hihi ! :D  senare kmr grabbarna ( Niclas & Klas ) &  joynar när dom tränaaat !  :D wiiie !


neee längtar tills freeedag ! kmr blir riktigt roligt tror jag  ! eller de kmr bli riktigt roligt då jag är med ;) naaaw haha ne men sen e de ju Malin & Klääjs !  :D oj får inte glömma älsk , får man väl höra de annars ;)
partiiiiiie !


FIT FOR FEST ;D
( FFF )

har drygat med beejb i sängen , han somna kvart över 2 ;) men han älskar mig för det ! :D
vi har haft våra extremt allvarliga och djupa samtal som alltid , men de är ju så roligt ! vi skrattar för de mest ! vi har ju bara bråkat en gång sen vårat lilla förhållande som började typ i början av Mars ;) ganska låångt , fan :O ! men vi kmr ju hålla för resten av våra liv satth ;)

fan va jag är framåt , ser inte skiten som varit bakom mig , eller ska börja med de SNART iaf  ! hihi..


nee film på gång nu ! och massor av pussar till bejbii ! <3


VI FYRA IS THE SHIT
  :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar

2009-06-16 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0