lite seg

va längesen man skrev nu men de har varit lite mkt just nu med allt..
har väl inte hänt nå speciellt bara varit extra jobbigt ! men tur att jag har min underbara pojkvän Niclas ! <3
så skönt att man har honom , kan prata med honom om allt och han lyssnar alltid och ställer alltid upp för mig <3
han är så jävla perfekt den karln :D ett riktigt pojkvän material ! ;) hihi men synd att han är upptagen nu då ! och de lär han vara i hela sitt liv också ! HA :D så so long suckers ! är så JÄVLA glad att jag inte släppte taget om dig där ett tag och att jag fortsatte att kämpa om att jag skulle ha dig  ! för nu är du min & jag nu kmr jag aldrig släppa taget om dig !

idag är det iaf jobb. 14.00 - 21.30 , KUL - neee inte precis ! eller jobbar med Josse iaf, roligt :)  ! idag ska vi baka rabarberpaj !
men det är ju skit fint väder ute och jätte varmt ! :( då ska man jobba istället, ne fyfan ! men borde inte få jobba när de är sånt här fint väder ! plus att det är helg också och jag ska jobba hela jävla helgen :(  ! fast ska vara med min älskling för det :D för så fort jag slutar så kmr han och hämta mig så då ska ja väl bara pussa sönder honom:) hihi ! saknar honoom så sjukt otroligt mkt nu , och jag lär vänta ända till halv 10 :( det kmr bli en lååååååååång kväll dehär :'(  vill bara ligga i hans famn nu och mysa  !

just ja , jag solade lite för hårt i förr går -.- att jag aldrig lär mig !
jag se ut som en kräfta fast denna gång på kroppen !! GÖR SÅ JÄVLA ONT ! men de värsta av allt är att älsklingen knappt kan ta på mig nu ju :'(  de är pissigt !

oh ja har 88 läsare på min blogg just nu :D skit roligt   :) ! tihi !
ne tänkte äta lite frulle nu  ! vi hörs, hejhej !

vi två föralltid älskling, INGEN kan komma emellan oss ! :D
älskar dig så sjukt otroligt mycket ! <3 du är det bästa som hänt mig !
dig lämnar jag aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

<3<3<3

2009-06-27 @ 03:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0