ida saknar sin niclas

sitter här och lyssnar på kärlekslåtar och tycker synd om mig själv ! Min älskling har åkte ifrån mig nu... Eller för 2 timmar sen ! Han kom iaf hit innan och mös med mig en timme innan han åkte ! Lyssnar mest på våran låt om och om igen ! Den TRÖTTNAR jag aldrig på ! kan sitta i flera timmar , fråga mamma ;) hon är väldigt less på låten nu !

ikväll blir det nån öl och fotboll !
sen sova !!

dagarna kmr gå så jävla sakta nu när han är borta !

Min & Älsklingens låt <3



Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

svårt att va' isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.

Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.
Du är speciell, för mig helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0