hejdå älskling :(

Varit med Jaanis hela dagen igen :) Lekte med Teo och nu verkar han tycka om henne mer än mig ! Mitt hjärta blööööööder !  jag är fruktansvärt sårad eftersom han är killen i mitt liv eller nee inte längre nu när han valt Jaana ! Jag försöker gå vidare iaf , det är jävligt  tufft ! Som en kniv i magen typ, tänk er tanken va ont ... Jaja får väl nöja mig med Niclas nu då, typiskt ;)

har iaf haft en helt UNDERBAR natt med min darliing ! Vi la väl oss i sängen halv 10 och sa inte godnatt förns HALV 3  ! Sjukt ;D vi har legat och pratat och tiden rinner självklart bara iväg då :(  ! De gör den bara jag är med min beejbi !
han har varit sjukt jävla underbar ikväll/inatt ! Fattar inte vad jag gjort som fick sån tur att just jag fick honom ?!! :D <3

Idag åker han iaf till ljungby (?) och jag vill inte det ! han kmr hem på fredag ! de är inte så länge , jag vet !  men de kmr kännas som en evighet ! Jag vet iaf vad jag ska göra på freda ;) typ pussa IHJÄL älskingen !

nee måste lägga mig och gosa med honom nu tills han drar :( !
hejsvejs !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0