bakis & skakis

fyfan va roligt man hade igår då ! Jag Katta Malin & Jaana festade ! va meningen att Malin bara skulle dricka lite vin men sen följde hon med ut vilket falll !! vi gick på slicken ! Sen stack jaana hem men vi fortsatte o festade ! Gick hem till mig där vi skulle sova ! men neee malin lekt i teos bil stol så hon gjrode illa sig sen gick vi 3 in till mamma o pappa ! Katta gick o kramade om båda två sen  häälsade Malin lite snällt o berättade att hon va deras svärdotter ;) så jävla sööta dom där  :D <3 sen gick vi endå hem till malin ! 2 olika skor tog ja på mig också såg jag idag när vi vaknade ! hahah , malin gjorde mat inatt oxå gulligt :) sen slockan alla vi 3 i hennes säng ! När jag vaknade så visste ja inte va ja va men de klickade till sen men då visste ja inte heller vilka som låg i sängen me mej heller :P hahaha ajja hade verkligen en SKIT rolig kväll !

Och förlåt älskling för att jag ringde TUSEN ggr ! Han sa att han skulle lägga sig o sova för han skulle ju på kurs o då blev ja arg o slängde på sen efter 5 min ringde man upp igen o sådär höll man på till 4-5 på morronen ? :P stackarn;) men saknar ju han så men idag kmr min älskling heeeeeeeeeeeem :D åh längtar !! är bakis som ett jävla odjur så nu ska jag lägga mig och sova sen ska ja ligga kvar där hela dagen  och kvällen  o titta på tv ! Sen kmr ju älsklingen o joynar ! han skulle köpa med sig mat oxå <3 hjärtat dååå :)

nee sängen & DOCA DOLAN kallar nu !!!

hejhej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0