<3 Klas Wallner <3

Vila i frid Klas Wallner <3
Du kmr ALLTID finnas i mina tankar & i mitt hjärta !!
Saknar dig så oerhört att det gör ont !

vrf vrf vrf ska livet vara så jävla orättvist för?!!?!?!?
jag orkar inte detta , vill ha dig här !!!!!!! :'(
Saknar ditt skratt !! du fick mig alltid att le !
fan för detta ! går inte en enda minut utan att jag tänker på dig min kläääääääjs :'(
och varje gång jag blundar så står du där framför mig ! ser bara dig hela tiden & hör dig prata & ditt skratt !

jag grina & grinar & hoppas så fruktansvärt att du ska komma tillbaka till oss men ja lurar bara mig själv !
du tar en enormt plats i mitt hjärta ska du veta !

det känns att de är verkligen nått stort som fattas i våra liv nu ! FAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!
vet inte vad ja ska göra :'(






DIG GLÖMMER JAG ALDRIG , KLAS <3

YOU DON'T BELONG IN HEAVEN !!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ecce

Oh Ida jag lider med dig/ er såå, ni som kände Klas så bra , usch sånt här får inte hända!

Vila i Frid!

2009-06-22 @ 14:51:34
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: malin

Det är för jävligt!!!! Det är så orättvist... Vila i frid Klas <3<3

2009-06-22 @ 16:06:08
Postat av: JAANA

ALLT ÄR SÅ JÄVLA FEL !! alltid dom bättre de darbbas :'(

2009-06-22 @ 16:42:20
Postat av: Anonym

kmr aldrig aldrig glömma dig kläääjs ! <3 :'(

2009-06-22 @ 17:41:00
Postat av: pilla

2009-06-22 @ 17:54:50
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: pilla

man förstår inte vad som har hänt, vill bara att de ska vara som förut!

Vila i frid klas!!!

2009-06-22 @ 17:56:14
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0