vin ikväll ?

haha kvällen igår va mysig :) Först åkte jag & syster Tess till stan för att köpa öl till älsklingen som skulle komma till stugan efter han slutat  ! Skulle stå där med öl åt honom eftersom han fick semester igår :) sen åkte vi hem och duschade ! Sen vidare till syster Tess igen då ! Där vi grillade och möös på altan ! Tobbe & ungarna va också med ! Vi kollade på resor och ska ner på stan imorron och boka ! :D Till Kreta ska vi :D ååh längtar !! Jag Niclas Tess & Tobbe ! Kanske Gustav & Nina men då får dom boka efter oss för vi ska boka nu iaf ! Sen spelade vi kort de va mysigt :)
Vid 24.00 så ringde min älskade Mamma och Pappa & vela ha skjuts från engeltofta till husse ! Vela ställa upp så jag & N åkte. Hagman & Karin va också med ! när vi kom till Husse så va lattan , maria , jimmy & britta också där :D dom är så jävla roliga och vara med när dom dricker ;) Mammas & pappas Kompisar / bror ;) Där va de trubadur , nån kille i lång lugg som va bög :P han spela på nån stor fiol :P haha ajja , va väl där i en halvtimme sen åkte vi till farbrors husvagn ! Mamma pappa Hagman & Karin i baksätet , jag körde och Niclas & Jimmy fick dela på framsätet ;P hahaha ! Lattan Maria & Britta fick gå :P Väl inne i husvagnen fortsatte dom festa tills en sur gubbe bara klampa in och börja sura ! Vi skjussa hem dom till stugan vid 2 kanske ? :) Sen la jag & älsklingen oss i sängen och möös :)
de va våran dag / kväll de ;)  !

Idag kanske de blir vin ! Vi får se ... är inte riktigt sugen än, får se om dom får mig i humör för det..
Jag Hanna & Jaana än så länge iaf.. får se om vi ska sitta här hemma eller hos jaana isf. Har ju hela lägenheten för mig själv , har haft de typ hela sommaren :D skit skönt ;)  nära stan med !  :)

nee föna håret nu ! hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: katta

saknar dig gumman!!! hoppas ni hade kul på ön!!! ja åker hem imorgn till gävle:)) PUSS

2009-07-18 @ 19:35:31
Postat av: katta

saknar dig gumman!!! hoppas ni hade kul på ön!!! ja åker hem imorgn till gävle:)) PUSS

2009-07-18 @ 19:35:33
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG OXÅ :'( <3

2009-07-19 @ 22:07:39
Postat av: Anonym

Ja med ;P

2009-07-19 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0