så mysigt

sitter man här på sin rast :) Häänni jobbbar, as skönt !
inatt sov iaf jag & baaby första gången i lägenheten !!fick 2 gäster på natten där, Jimmy & Filip M ! hihi men älskligen har varit så jävla duktig och gjort allt ! flyttat allt och satt upp de mesta ! igår va ja på sommar kväll med Gabbi <3 & peter sen när jag kom hem så va allt klart då började jag & beejb sätta ihop min fina byrå :D sen så imorse åkte vi till IKEA , köpte ett vitrinskåp :D ska sätta upp de när jag slutat ! vi har iaf fått de jätte mysigt i lägenheten nu :D Bara våran soffa som fatttas !! så jävla snygg det kmr bli ! :D ska ååka till Owes imorron o kolla efter spegel !


haha vi åkte till City Gross för att handla LITE grann ! de slutade med att vi kom hem med 8 FULL PROPPADE kassar :D hahah ! både jag & beejb va skit hungrig när vi va där o de ska man INTE vara för då slänger man ner allt man e sugen på för man är så hungrig ! de misstaget gör vi inte igen ;)

ikväll när ja slutat blir de kina maaat :) mysigt som fan :D sen har N varit och köpt vitt & rött vin , bara sådär liksom, han tänkte om ja vela ha ett glas efter jobbet :) jävla gogris ! :D


ne måste kila ! snart är rasten slut ! :)

älskar dig N , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0