Mys söndag

Idag vaknade jag och Älsklingen jätte sent men det var skönt! Vi la oss ju skit sen igår natt då jag va tvungen att skjutsa nina till axmar halv ett ! Tog oss en och do halv timme! Sen när vi kom hem så tittade vi på titanic, älskar den filmen :D vi har iaf varit och hyrt 4 andra filmer idag , bara en som va bra ;-) .. Vi har varit till hedesunda idag förresten en snabbis och ätit kyckling spett , mums :) på tisdag är det ön som gäller :D jag och katta som på den gamla goda tiden :D wiiie !! Längtar :) blir lite party i hennes stuga :) Hihi ! Ne måste gå, eller måste lägga mig i Älsklingens famn nu :D pussas lite :) ! Hej hej!

Kommentarer
Postat av: kat

kommmer bliii såå nice!!ska vi typ gill el nå tycker ja:) miiaah PUSS

2009-07-06 @ 09:56:59
URL: http://yes i have;) hahaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0