livet går ju vidare...



när jag tänker tillbaka på allt så fäller jag en tår , de känns precis som de va igår du va tillsammans här med oss !




kan inte sova, ligger bara och tänker på honom.. blir så jävla jobbigt !

vrf ska de kännas mest på kvällen ?!
vrf ska saknaden komma krypandes  ?!
vrf blev det såhär ?!

vill få de ogjort , men jag vet mycket väl att hur mkt jag än vill så kmr de aldrig hända...

jag vill hata dig men jag älskar dig mer för varje dag...


,,

näää måste vara positiv ! fast de känns så fel att vara glad och positiv och gå runt och skratta men innerst inne sitter smärtan och gror... även fast jag skrattar på utsidan så blöder jag på insidan ! detta sår kmr aldrig att läka !



tänkte prata om annat nu.. få komma på andra tankar...

i helgen så är man ledig iaf ! skööönt !
Fredag blir det stugan med Gustav , Niclas  & Nina ! Vi ska grilla, dricka öl , åka båt, spela kubb & vollyboll !
sen vidare in till tant gröön , kmr bli riktigt roligt & mysigt :)

På lördan så kanske de blir ett tjejgäng som dra ut på någon uteservering :D
Inget bestämt än men vi prata om de ! skulle va riktigt roligt :D tha giiirls  !  ^^

söndagen tänkte jag & N gå på stan och köpa ny parfym åt honom sen gå till tatueran och kolla :D
vi båda vill ju tatuera oss igen :D


 
på tisdag är det ju den efterlängtande ön ! Skulle jobba kväll då så jag skulle sluta 21.45 sen ut till kattas stuga och festa ! Men då bytte jag med Hanna idag så jag ska jobba dag och då slutar jag 15.30 så då blire åka ut till hennes stuga och festa ! :D kmr bli så grymt roligt ! :D vi har ju de så jävla skooj på ön , jag & katta <3 längtar :)

nee tänkte lägga mig i sängen nu & försöka sova !
ska ju faktiskt jobba imorron ! puh ! fast sen är man ju ledig , 3 dagars :D Wöööw !
nattinatii ! puss



ett stor tomt hål ,det är DIG som jag saknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0