I DON'T WANT THIS

är så rädd & nervös inför begravningen imon ! Jag vill ju inte inse att du är borta ! vill inte säja farväl ! men ja vet att jag måste ! Jag har en sån enorm stor klump i magen :'( Och det blev ju inte bättre av att jag drömde om dig Klas !  allt va så bra ! du fanns här med mig malin & niclas ! men sen när man vakna blev de ett helvete ! tårarna bara rann & tog aldrig slut :'( tänker på dig minst tusen ggr om dagen <3 du finns föralltid i mitt hjärta ! R.I.P Klääjs <3


I am praying that you come back to us,
but It's like wishing for rain as I stand in the desert !

I wonder how you'll keep warm.
It's too late to cry, too broken to move on !

And still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep !

Heaven doesn't seem far away anymore !





och jag kan ju säja reda nu att det är ingen ide att " du " fortsätter raggar på min pojkvän för du kmr ju aldrig lyckas :D han vill inte ha dig , han tycker att du är en fjortis , vilket du är :D så bara för ditt eget bästa, ge upp :) ! annars kmr du ångra dig att du inte gav upp, jag lovar  !

Kommentarer
Postat av: nina



usch va jobbigt :( men de kommer gå bra.. gråt såååå mycket du vill, prata om honom med dina kompisar och niclas, gö det som känns rätt för stunden och håll inget tillbaka så ska du se att det kommer kännas bättre sen. man måste få tid att sörja och få ut ALLT... både tårar och agressioner! annars blir de svårt att gå vidare.



men du, vem stöter på niclas nu då? :O

2009-07-09 @ 23:30:17
Postat av: Tessan

Nina, jag skulle inte kunna säga de bättre själv.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

De är bara att ringa.... Tänker på er ALLA.

styrke kramar

2009-07-09 @ 23:53:35
Postat av: Anonym

åh va gulliga ni är :D bättre systrar får man leta efter :D hhihi ! de kkänns mkt bättre nu när man fått säja farväl :) ! ne nån fjortis i hedesunda!!-.-

2009-07-10 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0