vilken kväll!

igår började de med att Gabbi kom hit och vi fixa oss sen tog vi taxi till gävle strand där vi festa med markus marlene fanny o anders ?  de va jättte roligt vi spelade öl spel och tokade oss :D Sen tog vi taxi till Hangan! där dansa vi loss som fan :D och träffade våra söta underbara hedesundabor :D va med dom hela kvällen och sjöng o hoppa o skaka rumpan ;) va grymt roligt! Sen skämde man ut sig med att ramla utanför så en tjej kom springade till mej o fråga om ja vela ha hjälp upp :P sen satt jag där ute o väntade på någon ja kände satt väl utanför i 40 min för ja fick ju inte komma in igen! sen kom Mari och räddade mej och då fick ja gå in med henne. Så ja Mari, Hanna & Emelie satt inne på hangan till 3 då johnny skjussa hem mej Hanna & Emelie till Hanna! och just ja, smarta jag trodde att ja hade tappat bort mobilen igen så ja spärrade kortet :P Sen käkade vi Tacos och kollade på Kopps :P sen somnade vi, Stackars Emelie fick sova på soffan :P Men den jävla morgon pigga människan gick upp 10 kanske ? och gick hem :P Men ja o Hanna fortsatte sova! Vaknade kl 3 och ringde till syster min som fick komma o hämta mej! så de blev en hemskt roligt kväll :D! Men Gabbi hade min mobil så ja har den fortfarande, ingen panik :P men ja måste låsa upp den nu! -.-

ne nu ska ja bara ligga i sängen o vila!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0