öjaaan

Idag så fick ja " äntligen " komma till de berömda stället Öjan! hehe :P Det va jag , Jaanis, Johan & Roger! Vi åkte runt o sladda jag och jaanis o johan försökte lära ut :P haha gick väl som de gick men de gick bra ;) Sen satt vi o prata o toka. Sen tjata vi på Mackan att han skulle komma ut för att ja skulle få mitt livsåk. HErregud va ja hört hur han kör , asså fort o så men bra :D och så fick ja ju den berömda åkturen med! Asså ja har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, ja satt o blå höll mej i dörren och va så jävla koncentrerad och bad till Gud att ja skulle få överleva! Vi körde på en skogsväg i 120 o kurvor hit o dit o han låg typ i diket! men han va verkligen SKIT duktig! väldigt impad! De va ju roligt när man har gjort de :D Sen fick ja köra hans bil, ojoj va roligt de va :D ja ska definitivt köpa sånna där jävla dubbdäck! skit härligt! så den här kvällen har varit rolig ! :D Fick ju vara med min jaanis! <3

Igår vid 1 så åkte ja till syster och vi kollade på hockeyn., JÄVLA SKIT DOMARE! ja va så jävla arg så kunde ha slängt ut tv jävlen! Dom där domarna hade verkligen blivit mutade! USCH! Sen somna vi vid 6 på varsin soffa o blev väckt av Teo kl kvart i 10 så de blev inte mkt sova!! men mysigt va de :)

Imorron vet ja inte va som händer vi får seeeeeeeeeeeee. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0