vilken dag...

finns ingen/inget som är bättre än teo <3

han piggar ALLTID upp ens deppiga dag!






HERREGUD vilken jävla dag! Tur att min Gabbi följde med mig! TACK! <3 Och tack Malin, Filip & Min syster Therese för idag!!!! :) älskar er!

inte undra på att man har fördomar när dom väl slår in oxå... USCH!

Jag är glad endå. Ikväll ska ja sova hos Gabbi, hon sov hos mig inatt, vi somna 5 gick upp 8 ! Men imorron får vi sova länge :D mmm...

Igår träffade jag och Gabbi, Fredrik, Ida, Denise & Wike oxå! :) haha va ja hade missat saker i lördags asså , fast ja va på samma fest :P ! Fredrik är så himla rolig när han ska berätta :D så ja kissa nästan på mig :P !! haha

FALUN här kmr vi ;) hihi



Bjuder på den här fina rapen med Mickis, Annica & Mig :P FYFAN va de låter förjävligt , men roligt hade vi ;)


http://www.viraltrafik.se/?sniibb - KLICKA HÄR , få mer läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0