Watching the Stars

Somnade kl 8 imorse! Ännu risigare än igår :( men pappa kom med en vitaminkur på tabletter som dom sa på apoteket att de skulle va bra så ja testa o de va dunder bra :D jag e pigg nu iaf, hostar lite och ont i halsen lite grann men mkt bättre blev de, plus att ja knaprar i mej alvedon och ipren hela tiden!!! Mår ja såhär förvånadsvärts bra imorron ska ja verkligen till min syster och fira henne på hennes 31 års dag :D gud så roligt vi ska ha de!! hhihiih Sen blir det slicken!

Sen jag och Jossan åkte till läkerol på den där komungrejen med artiser och annat för alla som jobbade åt komunen så va Brolle där och sjöng bla. Sen dess har ja blivit helt föräldskade i karln! Han är så jävla fin ;) och världens sexigaste röst! Kan inte sluta lyssna på honom <3 :D haha.. Jag tycker även han är GRYMT lik Hjärtlöv! :O tänker på honom jämt såfort ja hör Brolle :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0