Sommaren 2009

Idag har jag lekt med Gabbi heeeeela dagen! Varit en snabbis hos Filip oxå , och varit en stund med Emelie & Hänni!

Just nu sitter jag här för att jag kan inte SOVA ! Fyllde nyss upp ett stort glas med mjölk :D mmmmmmmm!
Och Gabbi som säjer att jag är konstig för jag dricker mjölk bara sådär, de som e så jävla gott! kan inte leva utan de :O


Jag lääängtar så himla mkt till Våren/Sommaren :D Den här sommaren gäller de! Va roligt vi kmr ha de bruuuds! Första sommaren jag kmr vara singel sen 2003 :| lite läskigt faktiskt :P haha!

Men vi har iaf bestämt att vi ska packa väskorna , slänga in skiten i bilen sen drar vi runt i hela jävla Sverige.
Sen vidare till Tyskland! faaaaaan va roligt vi kmr ha de :D ohh längtar!! Jaana, Jag, Katta, Gabbi, Annica. Nån mer som hänger på  ? :D  Vi ska inte planera nå mer, för vi ska bara dra iväg och se vart i Sverige vi hamnar , kmr bli spännande lär ja ju säja! hihi

ajjja, i helgen blir de kanske party för min del. Jag får se hur de blir!
Emelie.J fyller 20 år idag, grattis! Så de e hon som ska ha födelsedagfest! Men blir ingen krogen för de va tydligen bara Emelie, Gabbi & Jag som e över 18 :) Men de e de som e så skönt att slippa krogen för engångs skull:D Fast dom enda ja känner på den festen e Emelie, Gabbi & Åsa :P men de blir kanon de vilket fall :D kmr säkert bli hur roligt som helst. Festar ju med Gabbi och då kan de inte bli nå annat än roligt.. Men de lutar mer åt de hållet att ja ska festa iaf! men men som sagt, vi får se va som händer och sker :)

ne sängen kallar! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0