Onsdag

Teo väckte mig idag , jag skulle genast upp och hoppa och ge honom frukost! Javisst gör ja de för min lilla älskling :)
Sen har vi varit på owe jansson. Sen åkte vi hem igen och nu kom Annika så vi har fikat. Ska göra mat nu, kyckling :D mumms! Ska snart gå och väcka Teo * fniss * :)

Oh igår kom Landberg hit och vi käkade scons?! och drack egyptisk te.  Pratade lite och lyssnade på musik.  Jag fick även Spotify av henne :D YEEEEEES! hon tyckte även att jag skulle sluta sitta här på Depkens och ut o jaga pojkar :P hon e så rolig hon :D



Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Dejtar du Wikström ;) ?

2009-02-19 @ 03:08:54
Postat av: Ida

vem är lilla jag ?!

2009-02-19 @ 21:19:55
URL: http://sniibb.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Det vet du när du tänker:P Gör du det?....=)

2009-02-19 @ 23:50:07
Postat av: Anonym

nej det gör jag inte

2009-02-21 @ 05:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0