mobiler hit och dit.

Ja, jag vill flytta härifrån! :)

Igår fick Bonzo tag i min mobil på nått konstigt sätt så han bet sönder displayen!
Så Therese, det va INTE mitt fel den här gången!  Dom gnäller på att ja slösar bort mobiler hela tiden och har sönder dom o grejar, jo visst kan ju vara sant till en viss del men inte denna gång! Har väl haft 10 olika mobiler känns de som . Varar i ett år max -.- ska inte ha mobil!  Tur att jag har en sprittans ny då som har legat här i 2 månader men de är 3 abonemang och jag har Telenor abonemang men nu funderar jag på att ta 3 och byta nummer helt,  men så drygt att säja de till alla jävla 100 pers!  Vi får se helt enkelt :) Skriver de på MSN isf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0