min fördömda dag

jag har blivit jättesjuk! BUHU! hatar de hääär, ont i halsen, hostar och har absolut inga krafter i kroppen alls! känner mej som en geleklump. Och tar nån på mej så gör de jätteont... ni borde faktiskt tycka synd om lilla stackars söta mej :(
Syster Nina kom förbi och tjata om max som hon gjort sens igår så vi åkte o köpa jag köpte även till min älskade mamma , men när vi kom hem vela hon inte ha! de är väl den enda personen i denna värld som tackar nej till max som nån annan bjuder på ? Så Gustav fick de istället! men ja orkade typ 10 pommes och 5 tuggor på hamburgaren :O och då ni som känner mej väldigt bra förstår kanske nu att jag är hyper sjuk och kanske tillochmed ligger för dödsbädden som inte ens äter upp mitt älskade MAX :| då är de stor fel eller hur :O men då gick de bra att äta max för mamma -.- men tur de för de värsta som finns för mej är när man inte äter upp maten ..

nu ska jag öppna mitt fönster och krypa ner i min älskade säng , jag svettas som ett lik här! usch så varmt de är!
tur att jag har min älskade Cola som pappa köpte till mej!

Föresten så har min älskling lärt sej 2 nya ord idag - Emla och Co cola, tror ja han sa :D
jävla goa underbara skit unge! oh han är min enda kärlek här i livet ! Jag är så lycklig när jag är me honom ;) hihi

just ja, på freda så blir det party hos min största syster Tess :D gud så roligt de ska bli! äntligen får ja oxå vara med dom " stor tjejerna " :P Vi ska sjunga singstar och äta sallad och dricka gott :) Hoppas bara jag blir frisk! får knapra tabletter till tusen dom här dagarna..

Ne godnatt på er!Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0