livet..

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge



Äntligen ska min tjej få lov! Är så jävla tråkit att sitta här själv medans alla andra jobbar eller går i skolan :S
Bara man själv kunde hitta ett jobb! jävla fitt lågkonjuktur skit!

Ajja, när kärringen min har lov då blir de att dra här ifrån! Aldrig att jag ska va kvar här i Gävle iaf, usch och fy!
Om allt går som planerat så kanske de blir Falun till slutet av nästa vecka ;) eller hur Gabbi ? :D

Kommentarer
Postat av: Gabbi :)

Klart som fan att vi ska åka till falun ;)

2009-02-21 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0