hedesunda

jag & jaana var i hedesunda igår och träffa folk man inte träffat på lääääääääänge!
:D det va jätteroligt! Vi kollade på film oxå medans dom drack. Dom bjöd på öl men ja hade ingen lust men Jaana va bra sugen efter 2 vita månader så ja tog på mej att köra istället jag. ställer ju upp för min bäbiis :D  , det gick ju som de gick . haha det va jaanas syster bil och kopplingen va STEN HÅRD , kände inte alls dragläge så ja gasa som fan för att inte få motorstopp samtidigt som ja släppte upp den där jävla kopplingen :P lät ju förjävligt men efter mina 3 tusen motorstopp kom vi iväg :P haha!
det va Niclas Hedin, Jimmy Norden & Klas Wallner (?) . hade mkt trevligt, snakka lite skit gjorde vi oxå.

Jadu säjer bara de. Tänk er när ni kmr hem till nån o oftas så står det en liten fjortis där och med bara trosor och står o dansar och försöker vara sexig till nå efterbliven fjortis musik :P ja hade garvat sönder!! haha :D måste varit en hemsk/minnesvärd upplevelse som man då aldrig lär få uppleva igen om man inte gå dit fler gånger dvs. ;)

Eller va säjer du Jaana ;D det skulle väl inte sitta helt fel :P

Efter häsun , då va kl halv 3 då åkte vi till Valbo hem till Hagman och hälsade på :D han hade klippt sej och skaffat ny tv ;) som han höll o sätt upp halv 3 på natten :P Sen blev vi så trötta och sugna på apelsinjuice så vi va tvungen att åka till haga. Sen åkte vi hem och kollade på tv sen somna vi väl vid 5 :D nu är jag hemma då Jaana ska jobba  :(

får se va som händer ikväll, hejsvejs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0