gårdagen!

Igår så ringde Jaana mig :D vi har inte träffats på veckor :'( hon e så upptagen med sitt jobb o sin fina lägenhet ! MEn de förstår jag. Men igår så kom baby hit och vi åkte till MAX o käka sen vidare till MIO i valbo för hon skulle köpa soffa! hitta en jättefin så den ska hon ta! kmr bli niice! Sen åkte vi hem till Lars och kollade på film! kmr inte ihåg va den hette men den va helt okej, han bjöd ju på chips, popcorn och cola ;P Sen åkte vi hem. då säjer karln att ja ska sova där när jag väl e hemma -.- Killar :P får bli nån annan gång :D !

idag ska jag färga min UTVÄX :D wiiiiiiiiie!

oh ska även bjuda på min & kattas låt som vi bara ÄLSKAR :D



Kommentarer
Postat av: L

Du ja tycker de e lite tidigt att sova över ;-) Tänk anette med mellersta syskonet, daniel med älstasystern, o du med lille bror ;-) HAHA....

2009-02-11 @ 18:52:13
Postat av: Ida

HAHAHA du så långt har ja inte tänk än, men de lät vädligt roligT :P

2009-02-11 @ 22:40:53
URL: http://sniibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0