gårdagen!

Igår va de riktigt roligt :D Kände ingen i början , men de e roligt att träffa nytt folk så :)
Vi sjöng singstar och spela ölspelet ! Håkan Lång, Ullmark & Hjärtlöv kom till Emelie igår :D det va riktigt roligt!
Håkan ringde mej, va häpen jag blev då :O dom e ju så roliga och söta ;) Grabbarna grus dedär !
Vid 12 kanske vi blev runt över 20 pers tror jag, va full packat tyckte jag iaf :P Sen blev de ju självklart bråka, inte helt oväntat! Just ja jag skämde ut mej också , jag ramla i hallen rätt på magen framför Tomas fötter! haha men de bjuder jag på ;)  Securitas kom sen kom även polisen oxå pga bråket.. Portdörren blev sönder slagen oxå. ja du de va en riktigt rolig kväll :D måste vi göra om tjejer !!! Sen fick vi skjuss hem av Kritan, tackar :) min personliga fyllechaffis de :P Skulle sova med Gabbi för vi vela inte sova själv så vi gjorde nudlar när vi kom hem till hennes pappa. Och helt plötsligt skulle jag ha ketchup på mina nudlar, de va inte gott! ;) Sen ringde Mats och vela att vi skulle komma förbi och de gjorde vi ju :D de va roligt att träffa den killen, har inte träffat han på år och dar!! vi satt väl där till halv 4 sen gick vi hem igen :)

bara för att man hade roligt igår så får man piss för det idag som vanligt -.- MÅR INTE BRA! nu ska jag få mat iaf, muums!!

 Jag, Amanda & Emma!
Emma, Jag, Amanda & Natta ;D myshöög !
jag & natta ;D hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0