freda den 13 & övre bergsgatan 4

shit idag är de livsfarligt att vara ute så håll er hemma :| om ens de e säkert! :P

Måste ju gratta Emelie till lägenheten på Övre Bergsgatan 4 :P herregud va ja inte tkr om en gatan eller de huset :P hahaha ! Fast Emelie kmr bo under " han " . Fast han ska ju flytta, puh! det är lite komiskt de här, när vi flytta ifrån staffansgatan så kmr Annica och tar våran lägenhet där o när först ja flytta då från bergsgatan och sen filip då kmr Emelie och tar lägenheten där :P hahah och dom ser EXAKT likadana ut på pricken så de e lite roligt:P fast hemskt på samma gång :( men jag och mina vänner har kommit på att man tror att allt kmr bli så roligt o toppen på bergsgatan men egentligen blir de ett helevet, Emelie kanske ändrar på dessa negativa energi i de där huset, får hoppas :D hoppas de löser sej för henne & Marcus iaf ;D ja håller tummarna baby! Fast då när jag och Emelie bodde där på bergsgatan när Fille jobba så hade vi JÄVLIGT roligt den lilla tiden :) så vi får väl uppleve de igen då gumman eller va säjer du ;D är de min tur att bo på din soffan nu kanske ;) ? hihi  <3

jag är hos syster. Wille är på disco för första gången:O ÅH va stor han har blivit då!!!! oh han va så fin idag med dom nya kläderna vi hitta på köpis jag och tess! en riktigt tjejmagnet verkligen :D

Kommentarer
Postat av: emelie

haha gumman du är bra rolig du:P den NEGATIVA inställningen ska absolut brytas och mera minnen och roligt ska vi ha det där :D

2009-02-13 @ 20:57:26
URL: http://emeeliieb.blogg.se/
Postat av: Ida

ja men de e sant, de ska vi definitivt göra baby :D

2009-02-14 @ 16:00:29
URL: http://sniibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0