första gången på nån månad ?

Idag vaknade jag halv 10 och va jätte pigg!!! häpen :|
jag som alltid brukar vakna 13. Igår va jag med mina systrar vi åkte till valbo en snabbis sen åkte jag hem till Jaana vid 10 och kollade hennes nya lägenhet! jättefin, lite avis! vill ju oxå bo själv :)

I lördags på Jessicas 20 års fest så hade ja verkligen SKIT roligt! det måste ha varit den roligaste festen jag nånsin varit på! :D är så glad att man fick komma!!!! Jag skulle vilja spola tillbaka tiden! så jävla synd att tiden går så fort så fort man har roligt!
Jag och Gabbi sprang även över till Hangan eftersom lokalen låg 50 meter därifrån. Där träffade vi Joel och Mattias och dansade sen stack vi tillbaka,  :D

yäyä goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0