<3 OP <3

Bästa tiden i mitt liv var i Gymnasiet. Bästa programet - helt klart! Bästa människorna!
Lyssnar på gammal musik som vissa releterar till OP tiden :D underbart!
Inte nog med det så fick jag världens bästa vänner som jag kommer ha hela livet! Minnen som aldrig kommer suddas ut! Fan va roligt man hade, jag hade!!!!!!!!!! VILL TILLBAKA!!!


2005 - 2008 <3
Bästa åren!


OP3B&OP3A - BÄSTA FOLKET!!!!!!!!!!!!
kmr aldrig glömma er, ALDRIG!


visst vi hade våra stunder med bråka och skit snack mellan och i klasserna men sånt händer väl alla ? :P men vi löste de och hade våra 3 underbara år tillsammans!!!!! <3  Dom 3 åren känndes inte som 3 år utan mer som 1 :( nu är det över föralltid och de känns förjävligt! :'(


Vi hade de helt underbart , eller hur babes ? :) <3
ni kommer finnas i mitt hjärta föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0