<3 26 / 7 - 05 <3

Jag fick 2 låtar av Monia nyss som jag då bad om att få :D
Hade TOTALT glömt bort dom även fast det är Min & Gabbis 2 låtar!
Kanske dom bästa låtarna nånsin pga alla minnen vi har med dom låtarna :D ! Bara om man kunde dra tillbaka tiiiiiiiiden!!! Vi hade så jävla roligt då , inga bekymmer alls! De enda vi gjorde va att röja som fan , speciellt i Hedesunda :D! Vi ska återuppvela alla minnen den här våren/sommaren! :D Det va verkligen vi som röjde överallt . Har bara roliga minnen me dig! helt otroliga som ja ALDRIG kmr glömma :D ! Vissa minnen som INGEN kmr få veta :D gaaaaaash! blir så jävla glad ja bara tänker på allt !!!!! Jag är faktiskt glad att Kim blev tsm med Joel så vi träffades och började bråka o vi skulle slå ihjäl varandra och vi såg ut som fiskar och grisar och ja vet inte allt va som sas till varandra just då men sen märkte vi när vi väl träffades att vi va gjorda för varandra istället :D JAG ÄLSKAR DIG <3

Svart&Vit  <3


Kommer ihåg när Jag, Gabbi & Katta satt uppe vid Anders datorn där på gårn'  och Joel, Anders och Anton var nere  i köket , och vi satt och skrek den här låt till dom :D haha <3 Den passade så JÄVLA bra in ;)



Många år har gått,
sen du lämna mig
åndå kan jag aldrig glömma dig.
Många år har gått, tänker på dig än.
Oh, vad jag önskar
att det blir vi två igen.



Sen hade vi denna underbar låt :D Passade oss bra när vi va trött på alla killar och bara vela leva livet som snygga singlar ;) guuuuuud va roligt vi haft de gumman!

Jag vill inte ha dig.
Glöm att du kan få mig.
Jag ska reda upp mitt liv idag.
Ta det lugnt och bara må bra.
Jag vill inte ha dig.
Det där får vara din grej.
Så stick och låt mig va´ifred.
Jag vill inte ha dig.


 <3 26 / 7 - 05 <3 26 / 7 - 05 <3 26 / 7 - 05 <3 26 / 7 - 05 <3 26 / 7 - 05 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0