UTGÅNG

äntligen fick jag sova ut , så himla skönt !
Igår på jobbet va jag så JÄVLA trött så jag somna sittandes på en stol...

ajja, har nyss duschat. Ska käka nått snart sen ska jag diska som vanligt.. åhh !
kl 7 kmr min Häänni , sen vet jag inte när dom andra kommer, runt där skulle jag kunna tänka mig..
då blir det pimpla öl i massor, höhö !


nee längtar till den 22 nu, vill ha lön och köpa julklappar. det är så roligt !
fast vet inte riktigt vad jag ska köpa till alla, hade en solklar till min syster Nina men nee den skulle Tess köpa -.- !

ne måste kila, HEEEEJ !



 kollade lite på gamla blogg inlägg.. hittade ett jätteroligt , fast de är väl bara vi som va där som förstår hur roligt det lät :P


Malin :
men Ida hon tycker ju om Niclas !
Niclas : gör du det ?
Jag :  jaaa
Niclas : eller är du bara över trevlig ?

hahahahahahaha han är så ful min bejb <3 !


Kommentarer
Postat av: S.s

Ok då lämnar du mobil hemma o sätter på dig riktiga skor. För de verkar ju vara dom två sakerna som du först blir av med ;P

2009-12-18 @ 17:25:33
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA du är så rolig du sis :D

2009-12-18 @ 18:41:07
Postat av: S.s

Sova kan man göra senare. Ja höll på att svälta ihjäl i natt eftersom ja inte fick nå mat =P

2009-12-18 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0