SNÖMYS

Sov till halv 4 idag , skönt! Öh måste tilllägga att jag jobbade natten som va dårå.
Krille kom förbi en stund sen åkte jag & älsk ut o sladda, jag är GRYMT på det, fråga N !
Han trodde inte jag hade dom skillsen eller, ojoj .. Klockren ! Det är ju så roligt också. Iaf när man kör själv och inte ANDRA - usch !
Sen fick jag den briljanta iden att åka till Hemlingby och åka plastpåse, sagt som gjort va vi där. Och det va hur roligt som helst, va vi skratta & rulla runt där i backen , hahahaa! Jag & Älsk is the shit <3 Har ju som himla roligt ihop vi två.. Åkte hem sen och mös i soffan , kollade på film tills han somna efter 15 min, hihi !

Imorron ska jag sno bilen . För antagligen ska jag & Malin åka ut till Häsen och åka bob efter bilen , Katta ska nog också med, haha kmr bli så roligt ! Järnvägen där liksom för det är inte så skarpa kurvor där !
Älsk blev så avis så vi ska åka där igen på lördag också efter jag slutat jobbet !

ne nu är klockan mycket igen...



TIDSFÖRDRIV !

40 frågor om den du älskar!

1. Vad heter han? Niclas Hedin

2. Hur gammal är han? 23 snart 24 !


3. När träffades ni sist?  vi träffas varje dag.


4. När är han född?  1986


5. Vad har han för hårfärg?  brunt


6. Vilka färger har han haft: brunt med slingor ?


7. Vad har han för parfym? ohh sean paul ofcoruse !


8. Är han galen? Japp


9. Vad är erat första minne? måste nog säga i Brors bil , 10/4-09 ! ( Inget snusk ! )


10. Har ni många minnen ihop? ohh jaaaa !


11. Vart bor han? här på söder med mig <3


12. Har ni varit utomlands tillsammans? Japp, Kreta !


13. Är du avundsjuk på honom? ja det är jag


14. Vad heter hans syskon? Jens & Malin


15. När träffades ni första gången? Va nog i feb 2009 när jag kom hem till Klääjs med mina jobbarkläder på mig, BLÄÄÄ !


16. Hur träffades ni? Genom Klas <3


17. Vad går han i för sporter? HAHAHAHA absolut inga ! Eller jo Cross om jag måste säga nått...


18. Vad brukar han göra på helgerna? vara med mig !


19. Göra efter skolan ? hahah går icke i skolan.. Loong time ago .


20. Har han fräknar? Nepp


21. Har ni kollat på film någon gång? japp


22. Har ni bråkat någon gång? jodå


23. Har ni skrattat tills ni gråtit? hahaha varje dag :)


24. Har du sett han gråta? Japp :(


25. Om ja, Varför ? det va när han fick veta att hans bästa vän gick bort :( 


26. Vad gjorde du då? försökte trösta honom..


27. Har du sett han vara riktigt arg? Inte riktigt arg , för det vill jag inte se...


28. Har han sett dig gråta?  Japp


29. Vad ska ni göra i vinter? vi ska göra allt man kan göra !


30. Har han svikit dig någon gång? Ja men de är inte mer än 2 ggr! 


31. Har ni pratat i telefon någon gång?  haha, varje dag, eller varje timme !


32. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle nog också dö då. Inombords.


33. Kommer ni vara kompisar om 10 år? vi kmr vara BÄSTA vänner livet ut! 


34. Vad är det bästa med han? oj va svårt, de finns så mkt !  men han får mig alltid att skratta !


35. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Ingenting för då vore han inte min Niclas .


36. Skulle du ge han pengar om du vann 1 miljon? absoult, va han än bad om skulle han få det.


37. Hur ser hans klädstil ut? lite mer färgglad nu när han träffat mig ;) haha.


38. Vad gör han just nu? Snarkar här brevid mig


39. Har ni åkt nånstans tillsammans? öh ja, Kreta tex !


40. vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? skulle vara roligt och läsa, så ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0