SKYNDA SKYNDA !


Igår var jag med Jaana hela dagen <3 VI käkade och gick på bio - luftslottet som sprängdes .SKIT BRA !!!! den måste ni se om ni inte sett den ! va spännande hela 2 ½ timme !  Så det va jättemysigt dag , TACK så jätte mkt för de Jaana ! det måste vi göra om oavsett om jag inte fyller år , hihi !
sen åkte jag hem och kollade på 2012, va inte så jättebra ...

Fick även veta igår att min älskade pappa & mamma har bokat julbord på Engeltofta på lördag !
Ohh så mysigt !!!! jag älskar julbord, hihi ! Pappsen bjuder nästan hela familjen ( therese m.m kunde inte då dom är i sthlm på hundutställning ) ! det längtar jag till :D

nee nu måste jag skynda mig, ska ner i tvätt stugan och torka det sista sen iväg och skriva på radhuset, wiiiiiiie !

heeej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0