NÄSTAN PERFEKT


Självklart så vaknade jag när älsk skulle till jobbet, känns som jag ADLRIG får sova ut nu för tiden.. Halv 7 va jag klar vaken och låg o stirrade i taket.. Känns som vi borde sova i olika rum så vi inte kan väcka varandra ...
men ajja bara gilla läget ! Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, skönt ! älskar att duscha på morgonen ! Sen blir det jobba 14.00 - 21.30 ! Samma tid på freda, ledig lördag för då sa jag ifrån ! , 7-13.00 på söndag ! Sen ledig på måndag, jobba tis, ons , ledig tors. Jobba freda,lörda,sönda & mån ! Sen är det typ tusen tider kvar som jag inte kan i huve ! men det är skönt att få lite pengar :) För i januari får vi hyror på 9300 kr ! så där går pengarna åt ! sällan när jag får bra lön då ska de va utgifter till tusen !!!!!!!! blir så less !!!


ne hej på er !




Kommentarer
Postat av: Anonym

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..

2009-12-03 @ 13:35:29
Postat av: Anonym

Världens bästa <3 självförtroende på topp. Behöver INTE trycka ner andra för allt gilla sig själv. Har redan allt man kan tänka sig. Kärleksfull familj, N, vänner, jobb, ett hem. Vem skulle inte tacka ja till allt de o vara lycklig. Kanske någon som är avis på I istället. Vem vet.. ;P

2009-12-05 @ 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0