IDA ÄR LYCKLIG


Min dag igår blev så lyckad ! Först kom släkten och fikade och åt smörgåsårta . Sen kom Katta & Malin <3
Fick jättefina presenter som jag är supernöjd med verkligen :D Fast 4 presenter åtestår, hihi älskar att få presenter ,, ! dagen blev hur lyckad som helst iaf, TACK SÅ MKT !  Och tusen tack till alla tusen sms, samtal & facebook gratulationer, det värmde ! Katta va iaf kvar och kolla på film med mig och N , hon är så jävla rolig ju !!! min katta de ! vi satt och pimpla lite öl också sådär på kvällen .. mysigt ! Längtar som fan till fredag nu ! fast de är inte så långt kvar, hihi .. PAAAAAAAAAARTY ! ojoj va roligt det kmr bliiiiii !!!!!!!!!!!



ne ska kika film nu och mysa lite med Zeke !

Hejsvejs allihopa!


ohh förresten, jag va på systemet igår och köpte en platta öl , höhö !
så skönt att kunna åka och köpa själv för en gångs skull !




Kan mitt liv bli bättre?!

- Har VÄRLDENS bästa familj / släkt !
- Underbar pojkvän som jag är förlovad med
- Körkort
- Jobb
- Dom bästa vännerna man kan tänka sig
- Radhus i bomhus
- Zeke 


Kommentarer
Postat av: S.s

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-12-17 @ 03:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0